Satisfied
customer service
Enter the Internet Bank
Instant loans
Online Account Reservation
Online loan payments
Albali - personal cabinet
Unimiles - personal cabinet
Win 2018 AZN in lottery!
Off
Online consultation

 
 
Suggestions and complaints
MÜRACİƏTLƏRIN BAXILMASI VƏ CAVABLANDIRILMASI

 ÜZRƏ DAXILI QAYDALARIN QISA İCMALI

“Müraciətlərin və Şikayətlərin idarə edilməsi” şöbəsi (bundan sonra “şöbə”) tərəfindən istehlakçıların müraciətlərinin qəbulu üçün maksimal çıxış imkanları yaradılmalı, müraciət vasitələri məhdudlaşdırılmamalıdır.

İstehlakçı müraciətlərinə baxılması və cavablandırılması məqsədi ilə istehlakçı banka minimal olaraq özü və şikayət predmeti haqda aşağıdakı məlumatları təqdim etməlidir.

·      Müraciətçinin (istehlakçının)ad soyad ata adı

·      Əlaqə nömrəsi (elektron ünvanı)

·      doğum tarixi

·      ünvan

·       müraciətin məzmunu.

Müraciətçi müraciətini banka şifahi yazılı və elektron formada göndərə bilər.

Müraciətçi şifahi formada müraciətini mərkəzi ofisdə istehlakçıların hüquqlarının müdafiəsi üzrə xüsusi struktur bölmənin əməkdaşlarına, çağrı mərkəzinin qaynar xəttinə,yazılı ərizəsini (təklif və ya şikayətini) bankın müvafiq filiallarında qeydiyyatdan keçirərək ümümi işlər üzrə mütəxəssislərə və ya poçt vasitəsi ilə bankın mərkəzi ofisinə  ünvanlayaraq,internet üzərindən olan elektron müraciətini isə saytımızın müvafiq hissəsində yerləşdirilmiş bölmə vasitəsi ilə elektron formada edə bilər.

Hər bir müraciətçiyə müraciətinin statusunu bilməsi üçün mərkəzləşdirilmiş baza vasitəsi ilə müvafiq kod verilir.

Müştəri müraciətçi öz kodunu saytımızda yerləşən xüsusi bölmənin müvafiq hissəsinə yazmaqla müraciətinin həll olunma statusu ilə maraqlana bilər.

   Qeydiyyatı aparılmış müraciətlər qeydiyyat bazasında ən azı 5 il müddətinə saxlanılır. İcmallaşdırılmış qeydiyyat reyestri, yarımillik əsasda bankın internet səhifəsində yaradılmış “müraciət” bölməsində yerləşdirilir və ən azı 3 il müddətində həmin bölmədə saxlanılır. İcmal məlumatlar yalnız istehlakçının sorğusu əsasında onlara açıqlanmalıdır.

Hər bir müraciətçi ona müraciəti ilə bağlı verilən cavabla razılaşmadıqda,

müraciətin yenidən araşdırılması məqsədilə kredit təşkilatına təkrar müraciət etdikdə müraciətin yenidən baxılması vəaraşdırılması məsul şəxsin (müşahidə şurasının üzvünün) xüsusi nəzarəti  altında  həyata  keçirilməli  və  müraciət  bu məsul şəxs tərəfindən cavablandırılmalıdır.

   İstehlakçılar  müraciətləri  ilə  bağlı  kredit  təşkilatının  cavabı  ilə razılaşmadıqda,  onlar  hüquqlarının bərpası üçün Mərkəzi Banka,  o cümlədən  məhkəməyə müraciət edə bilərlər.
  Bank tərəfindən istehlakçıların müraciətləri ən geci 10 iş günü ərzində cavablandırılmalıdır.Müraciətlərlə bağlı əlavə araşdırma tələb edilərsə, müraciətlərin cavablandırılması 20 iş gününədək uzadıla bilər.

Hər bir istehlakçı müraciət üçün nəzərdə tutulmuş elektron ünvan, çağrı mərkəzinin qaynar xətti üçün qısa nömrəni, onunla bağlanmış müqavilərdən, bankımızın məlumat,  reklam  və  ya  yaddaş  vərəqələrindən, internet ünvanımızdan əldə edə bilər. İstehlakçıların hüquqlarının müdafiəsi üzrə xüsusi struktur bölmə tərəfindən aşağıdakı meyarlar üzrə hesabatlar aparılır:

. istehlakçılar barəsində məlumatlar;

 . müraciətlərin sayı, xarakteri və səbəbləri;

 . müraciətlərin məhsullar və xidmətlər üzrə bölgüsü;

 . cavablandırılmış,  hazırda baxılan və ya imtina edilmiş müraciətlərin sayı;

kompensasiya ödənilmiş müraciətlərin sayı və kompensasiya məbləğləri.

 

Qeyd olunan bu meyarlar üzrə hesabatlar məlumatların ötən dövrlərlə (aylıq, rüblük və illik əsasda və s.) müqayisəli təhlil şəklində məsul şəxsə aylıq əsasda təqdim olunur, rübdə bir dəfədən az olmamaqla isə müşahidə şurası tərəfindənmüzakirə edilir və müvafiq qərar qəbul edillir.

MÜRACIƏTLƏRIN BAXILMASI VƏ CAVABLANDIRILMASI ÜZRƏ DAXILI QAYDALAR    

Şikayət və təklifinizi qeyd edin:
Müraciətinizin statusunu öyrən:


Suallarınız və ya 
şikayətləriniz var? Zəhmət olmasa zəng edin

Qaynar xətt: 117 ext. 3

Həmçinin müraciətlərinizi muraciet@unibank.az elektron poçtuna  göndərə bilərsiniz

Xidmətin poçt ünvanı: Bakı ş., AZ1022, Rəşid Behbudov küç., 55 
Azərbaycan Respublikası Mərkəzi Bankının əlaqə məlumatları:
Ünvan: AZ1014, Azərbaycan Respublikası, 
Bakı şəh., R.Behbudov küç. 32,
Tel.: (994 12) 493 11 22
Faks: (994 12) 493 55 41
Elektron poçt: mail@cbar.az

QEYDƏ ALINMIŞ MÜRACİƏTLƏRLƏ BAĞLI İCMAL MƏLUMATLAR
 

Contact information
Azerbaijan Republic, 
Baku, AZ1014,
Rashid Behbudov str., 55
Phone: (99412) 498 22 44
Fax: (99412) 498 09 53
Telex: 142460 UNIBK AI
E-mail: bank@unibank.az
Web: www.unibank.az
S.W.I.F.T. UBAZAZ22
INN 1300017201




It may also be interested in
   Loans
   Cash loans
   Deposits
   Money Transfers
   Debit Cards
Unicapital
Accumulation deposit
Progressive deposit
Mortgage
Private Banking
Card-to-Card
Deposit cells
Consulting services
Branches and ATM
Term deposit
PIN change
Vacancies
Microloans
Internet-Bank
Payroll plastic cards
Professional broker and dealing services in securities market
Increase deposited amounts and get bonuses!
Withdraw your funds without losing your interest!
Do you want to buy a home or an appartment? Apply for our mortgage loan!
Feel the art of individual approach
You can send and receive money by ATM`s
The best way to secure your documets and all things that are important to you
Benefit from financial consulting services of Unibank
You can find our Branches and ATMs here
Get higher interest!
For those who want to change a PIN code securely and quickly
For those who want to make professional growth with Unibank
A loan facility that perfectly suits the needs of small business.
Benefit from Unibank's products and services via Internet
The most convenient and true way of payment of salaries
more
more
more
more
more
more
more
more
more
more
more
more
more
more
more
 
© 2003 - 2017 Unibank  |   Contacts  |   Report